12 diploma’s Table Stars!

Kinderen uit de groepen 3, 4 en 5 van de Gebrie Mehenschool waren de laatsten in een serie scholen die van Juliet een introductieles tafeltennis kregen. Tijdens een gymles op hun school werkten de kinderen een speels circuit af met allerlei tafeltennisoefeningen. Het circuit is gebaseerd op het programma Table Stars: het kennismakingsprogramma van de NTTB.

Gedurende dit schooljaar heeft Juliet diverse scholen bezocht, ruim 1200 kinderen hebben hieraan meegedaan. Het is prachtig om te zien hoe enthousiast jonge kinderen (en ook leerkrachten) zijn om het balletje hoog te houden, onze sport geeft veel plezier en kinderen merken ook dat het oefenen zorgt voor succes.

Na de les op school volgt er een instuif bij de club, afgelopen vrijdag (23 mei) waren de enthousiaste kinderen van de Gabrie Mehenschool van de partij in de Neng. Na een lekkere warming up waarin geleerd werd hoe je moet bewegen bij tafeltennis deden de kinderen in groepjes een vijftal oefeningen. Vol enthousiasme werd er gesport, met uiteindelijk het rondje om de tafel en het felbegeerde Table Stars diploma. Sommige kinderen deden al voor het tweede jaar mee, zij kregen een speciaal diploma met een gouden rand!

20140523_175902

Al met al veel plezier voor alle deelnemers, ook het volgende jaar hopen we weer Table Stars op heel veel scholen aan te bieden. Het zorgt voor enthousiasme voor onze sport en bekendheid voor onze vereniging: een goede zaak dus!