Hoogland 3 (senioren) verovert 1e plek

Team 3 van Hoogland moest afgelopen dinsdagavond tegen Overhees 1 spelen, het vorige treffen tussen deze beide clubs was geëindigd met een 7-3 overwinning voor Overhees. Maar deze week won Hoogland 3 met 7-3 tegen Overhees, door deze onverwachte overwinning veroverde ze ook meteen de 1e plek in de poule waardoor ze nu kampioenskandidaat zijn. Gerard Aanstoten won 2 wedstrijden net zoals Gerard van Dam en ook Benjamin Engels won 2 wedstrijden, ze verloren alle drie van Ruben Immerzeel die nu al 18 van de 18 wedstrijden heeft gewonnen en daardoor op 100% staat.

Ook team 5 van Hoogland won met 7-3 van hun directe concurrent Vlug en Vaardig 4. Bij het vorige treffen tussen deze 2 clubs werd het 5-5, dus het Hoogland team heeft het erg goed gedaan. Henk van de Coterlet won alle drie zijn wedstrijden net zoals zijn vriend en teamgenoot Rein Muchall, Thijs Zwart won ondanks goed spel deze week maar 1 wedstrijd.

Uitslagen Hoogland senioren:

• 2e klasse: Hoogland 1 – UTTC 5 4-6
  • 2e klasse: Hoogland 2 – Hilversum 10 4-6
  • 4e klasse: Hoogland 3 – Overhees 1 7-3
  • 4e klasse: Hoogland 4 (wedstrijd is verplaatst naar 19 november)
  • 5e klasse: Hoogland 5 – Vlug en Vaardig 4 7-3
  • 5e klasse: Hoogland 6 – SVE 9 3-7