Jeugdcompetitie 5-3-16

Hoogland 1 met in de basis Sven, Rody en Mees behaald een keurige prestatie met een 8-2 overwinning op Smash-W uit Woudenberg. Na een 2-0 voorsprong verliest Rody een spannende 5-setter en gaat ook de dubbel verloren. Daarna maken de Hooglanders onder leiding van coach Frank geen fouten meer en worden er zes punten op rij gescoord. Wij constateren dat: Sven ontzettend vast is in zijn spel; Rody weer speelt als herboren met zijn nieuwe materiaal; Mees zijn service steeds maar verder blijft ontwikkelen; zowel Olaf en Rogier hun teamgenoten kwamen aanmoedigen. Ga zo door mannen!

Hoogland 2 met in de basis Anouk, Bas en Ewout wint met 6-4 van het hoger geklasseerde Huizen. Spannende wedstrijden, mooi spel en keiharde fore- en backhands volgden elkaar op. Na een 3-4 achterstand wisten Bas, Ewout en Anouk achtereenvolgend drie wedstrijden te winnen. Anouk wist een hattrick te maken, Ewout winst twee wedstrijden en Bas was goed voor één wedstrijd. Coaches Eric en Juliet hebben een goede bijdrage geleverd.

In de Startersklasse speelde Daan, Niek en David tegen een sterk duo van VTV Nieuwegein. Aan de kant van Hoogland was Niek de grote man met twee gewonnen wedstrijden. Daan moest in de, voor hem, eerste wedstrijd van het seizoen weer een beetje wennen aan het tempo. David speelt steeds beter en een stijgende lijn is duidelijk te zien. Einduitslag: 2-3 in het voordeel van VTV.

De bardienst werd deze week gedaan door de ouders van Daan. Wij vermoeden dat de bar-omzet nog nooit zo hoog is geweest op een zaterdag. Na het mysterie van de verdwenen koffie en een snelle wandeling naar de naastgelegen Albert Heijn kon de bardienst pas echt van start gaan. De tosti’s zijn de toonbank over gevlogen [dat wordt smeren Henk v.d. Coterlet ;-)] en de bediening werd verzorgd tot in de speelzaal. Ook Daan ontpopte zich tot een slimme bar-medewerker en ondernemer. Het was prachtig om te ervaren en de lat voor de Hooglandse bardienst is een stuk hoger gelegd.

Iedereen bedankt voor een gezellige middag!