Resultaten najaarsseizoen senioren

Deze week werden de laatste wedstrijden van het najaarsseizoen gespeeld. Over het algemeen was dit een best goed seizoen voor de Hooglandse tafeltennisclub. Team 3 van Hoogland wat vorig jaar gedegradeerd was van de 3e naar de 4e klasse is dit seizoen met 10 punten voor op de nummer 2 kampioen geworden.

Hoogland 5 is met 10 punten achter op de kampioen net 2e geworden in de 5e klasse. De spelers van Hoogland hebben dit seizoen erg goed gespeeld. LTTC bleek alleen net wat meer punten te maken, wel werd er bij de wedstrijd LTTC – Hoogland met 5-5 gelijkgespeeld dus het verschil in sterkte tussen de 2 teams was niet groot.

Team 7 van Hoogland is jammer genoeg na een 10-0 verlies tegen de nummer één, 3e geworden en geen 2e zoals eerst gehoopt.

Uitslagen Hoogland senioren:

• 2e klasse: Hoogland 1 – SVO 3 7-3
  • 2e klasse: Hoogland 2 – Rega 4 1-9
  • 4e klasse: Hoogland 3 – TVS 5 10-0
  • 4e klasse: Hoogland 4 – TVS 3 5-5
  • 5e klasse: Hoogland 5 – ATC Almere 8 3-7
  • 5e klasse: Hoogland 6 – UTTC 11 (deze wedstrijd was al eerder gespeeld en met 5-5 geëindigd)
  • 6e klasse: Hoogland 7 – Bunshot 5 0-10